مسابقات پاراکانوی پارالمپیک توکیو

ورزشکار هرمزگانی راهی  مرحله نیمه نهایی  شد



اسلام جاهدی پاروزن هرمزگانی با قرار گرفتن در رده چهارم دور مقدماتی راهی نیمه نهایی شد.
به گزارش صبح ساحل، مسابقات پاراکانوی پارالمپیک از امروز در اسکله فارست توکیو آغاز شد و در اولین رقابت نمایندگان کشورمان اسلام جاهدی در دور مقدماتی کلاس VL2 مردان با حریفان رو به رو شد. جاهدی در این رقابت در مصاف با رقبایی از اسپانیا، پرتغال، بلاروس و مجارستان رقابت کرد و در پایان با زمان 1:01.395 دقیقه در رده چهارم قرار گرفت و راهی نیمه نهایی شد. در این رقابت نمایندگان پرتغال، اسپانیا و مجارستان اول تا سوم شدن.
جاهدی باید شنبه سیزدهم شهریور در دور نیمه نهایی برای صعود به فینال تلاش کند.
     

اسلام جاهدی :امیدوارم به فینال برسم

قایقران هرمزگانی تیم پارالمپیکی ایران ابراز امیدواری کرد، شانس حضور در فینال مسابقات پاراکانوی انفرادی ۲۰۰ متر کلاس VL۲ بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را پیدا کند. اسلام جاهدی بعد از پایان کارش در مرحله مقدماتی مسابقات پاراکانوی انفرادی ۲۰۰ متر کلاس VL۲ بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت:  امروز دور اول مسابقات برگزار شد، آن هم در شرایط جوی نامناسب و زیر باران شدید و همراه با باد. البته این شرایط برای من تنها نبود و همه ورزشکاران در وضعیتی مشابه با هم رقابت کردند. 
وی اظهار داشت: تا دو روز پیش هوا سه بر صفر به سود من که بندرعباسی هستم، بود. اما امروز هوا شد سه بر صفر به سود رقبای آمریکایی و اروپایی‌ام! البته گلایه‌ای نیست و همانطور که گفتم رقابت در وضعیتی برابر برگزار شد. جاهدی گفت: در کل مسابقه خوبی بود و من به نیمه نهایی رسیدم. امیدوارم روز شنبه در مسابقه نیمه نهایی فرصت و شانس حضور در فینال را پیدا کنم و آنجا بهترین نتیجه را بگیرم. من اهل استان هرمزگان و شهر زیبای بندرعباس هستم. ما در طول سال به ندرت چنین هوایی را می‌بینیم. شاید سردترین روز سال ما در بندرعباس این طور باشد، آن هم نه با این باد و باران. همانطور که گفتم باد و باران برای همه ما بود و من و دیگر قایقرانان با بهترین و بالاترین حد توان و امکانات در پارالمپیک شرکت کردیم و همه هم دنبال بهترین نتیجه هستیم. 
ورزشکار هرمزگانی بیان داشت: از گروه ما امروز فقط یک نفر می‌توانست مستقیم به فینال صعود کند که این شانس به قایقران پرتغالی رسید. من و نفرات دوم و سوم هم به نیمه نهایی راه پیدا کردیم. من قبل از مسابقات پارالمپیک رقبای خود را به خوبی آنالیز کرده بودم. من یا با آن ها مسابقه داده یا تمرین کرده بودم و می‌دانم کارم سخت است. امیدوارم ابتدا در مرحله نیمه نهایی هوا ۳ بر صفر به سود من باشد و بعد از آن فرصت صعود به فینال را پیدا کنم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها